2000-01-01

Emmy

Jag heter Emmy och är en glad och lite knäpp tjej på 28 år. Född norrlänning men uppvuxen i Dalarna och bor nu här i Falun tillsammans med min sambo Daniel och vår Rottweiler kille Argos. Jag har nog alltid pysslat, ritat, sytt, pärlat och sen i våras också scrappat. Jag skulle "bara" göra ett födelsedagskort, köpte ett kit på Pappersvinden och sedan dess har jag varit helt fast. Färg och form är en ständig del av min vardag eftersom jag jobbar som arkitekt. Min scrappstil är för det mesta ganska enkel, men jag älskar å andra sidan massor av dekorationer och detaljer att studera också, så ibland svävar jag ut! Eftersom jag är ganska ny i den här världen upptäcker jag ständigt nya saker och är inte rädd för att prova mig fram. Just nu försöker jag förstå mig på distresser och overlays som är mina nya favoriter. Jag kan inte leva utan min chalk! Och dubbelhäftande tejp gör livet lättare! Min egen handstil är dock min akilleshäl då jag inte står ut med hur den ser ut alls! Jag gör nog mest kort, mest för att jag är så dålig på att komma ihåg att fotografera, och det finns nog någon sorts maxantal på antal LOs man kan göra om sin hund... Jag är superglad för att Pappersvinden lät mig bli en del av deras team, vilken chans att få göra massor med roliga saker och upptäcka ännu mer inom scrapbookingen! Hoppas ni vill följa med mig och de andra DT-tjejerna på en spännande färd!

1 kommentarer:

Muffin sa...

Hej på dig! Ville bara hoppa in och säga tack för dina snälla ord inne hos mig, jag blir så himla glad!:)