2010-04-08

Album - En pojke


Ja, nu är påsken slut och förutom förkylningar har jag hunnit med att scrappa en hel del! Jag tror att vårsolen kom med lite inspiration ;) Här kommer i alla fall ett bidrag till från mitt pojkalbum. Jag har klippt ut en av storkarna från papperet och satt dit den med 3d-kuddar för att få lite höjd, jag har även stämplat dit en klocka för att få dit tiden när han är född, men jag var tydligen lite för snabb att fota innan jag satt dit visarna ;)


Titeln är Edvins födelsedatum och siffrorna är skrivna med thickers och de små bokstäverna är ministickers.


Här har jag bara satt dit en hjärtbrad och en blå rosett. Det stora fotot har en mörkbrun fotomatta och det lilla en vit.

Det var allt för mig, ha en bra dag och hoppas att solen kikar fram idag också!

/Kram Millan

1 kommentarer:

Chris_P sa...

åhhh vilken underbar layout! superfin!