2007-05-13

L-O's från Susny!

En dröm
En lo om min dotter Fridas förkärlek för hästar. Vad hon fått det intresset ifrån är det ingen som vet, resten av familjen är helt anti-häst.




















Material från Pappersvinden:
Papper - Bazzill samt Urban Lily - May Ella - Bliss Och Urban Lily - May Ella - Cheeky
Blommor - Prima -Mini Me
Brads - Creative Imaginations - Gem brads
Stickles

Övrigt:
Clearstamps Journaling Stamps - Autumn Leaves
Texten "en" samt de vita blommorna är utsansat med QK. Metro resp. flower DooDads RS0349.




Påsk
Emma som påskkärring




















Material från Pappersvinden:
Papper - Bazzill samt Urban Lily - May Ella - Bliss

Detta blev en väldigt "ren" lo. Fotografierna tog så mycket plats att det kändes fel att ösa på med massa dekorationer.




Mot Blåkulla
Frida som påskkärring.





















Material från Pappersvinden:
Papper - Bazzill
Brads - Creative Imaginations - Gem brads
Bookplates - Junkitz

Övrigt:
Texten "Blåkulla" är utsansat med QK - Abagail

Tips - Har man inget mönstrat papper som passar så går det utmärkt att gå lös på sina bazziller. Här har jag klippt ut blommor som jag täckt stor del av Lo'en med. För att få mer liv i blommorna har jag ritat konturer med en penna.

Istället för att skära eller redigera bort de tomma ytorna på sitt fotografi så kan man göra någonting annorlunda istället. Här har jag skrivit min journaling på fotografiet.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar dina LO´s skarpt de får mig att vilja göra egna!!!