2009-04-24

Primas underbara papper

Hej, hej!
Fick fart på skaparlusten med dessa ljuvliga papper och Jessicas roliga skiss som jag utgått från (vände på den). Här är två små kusiner som träffas en sommardag.

Papperet i botten är ur i K&Co's Urban Rhapsody och de andra papperen är Flirty Cardstock Meander och Flirty Cardstock Ruby från Prima. Som titel valde jag att sätta en rubon med jättefin text som jag tyckte passade väldigt bra på min lo. Journalingrutan har jag klippt till själv och stämplat runt om.

På den här layouten har jag använt Flirty Cardstock Coy - Prima Marketing. Jag klippte runt kanten på papperet för att få lite annan stil. Det syns inte så bra här, men jag har skrivit journaling hela vägen runt efter där jag klippt. Dekorerat med band, pärlor, blommor och rubons.







Vad ni än gör missa inte dom här papperen, de är underbara att jobba med!

Tack för mig!

Yvonne






2 kommentarer:

Unknown sa...

så vackra o välarbetade lo,sar!

Elenor sa...

Väldigt vackert!