2008-11-02

Sista delen av Jessicas album...


Här har jag använt det ursnygga pappret "Wild Oats", tillsammans med det blåa flax. Blommorna är klippta ur "Almond".Bakom ena fotot finns också en tag med text, och den färdiga tagen finns också att köpa hos Pappersvinden. Jag tycker att Wild Oats" påminner om musslor, eller någon sort skal, vad associerar du till?! Det finns många olika sätt att se på pappret! På den första sidan har jag igen stämplat med stämpeln från See´d och duttat Perfect pearl på med pensel, och sedan fixerat med sprayat vatten ovanpå.
På detta uppslag har jag använt pappret "Organic". Tänkte ni på att på första uppslaget fanns ett vitt strå på ena sidan? Inte? Det är för att det smälter in så snyggt.. :-) Skämt åsido, det har jag gjort genom att rita av konturerna från det blåa strået på Organic-pappret på OH-plast, klippt ur och sedan duttat kanterna med vit akrylfärg.Jag valde här att hålla nere dekorationerna för att visa pappret, ffa på första sidan, och bara skrivit lite kort på en spillbit av vanilla-bean pappret. Andra sidan har som dekorationer som vanligt blommor från Almond, men ritat med embosspenna runt kanten på ena och åter duttat Perfect pearls på.

Sista sidan, baksidan av albumet. Här är crunchy som helhet. En bra sammanfattning av Granola-seriens fina färger! Cirklarna har jag ju tidigare stansat ut och använt som dekoration i albumet.
/Jessica

0 kommentarer: