2008-10-27

Mer från Jessicas album


Fotona är tagna när jag och min syster var ute på cach-jakt i Sundborn. Tyvärr på helt fel ställe visade det sig! Grunden är Vanilla Bean, och cirklar stansade med Whale of a punch ur pappret Cranchy. På höger sida ser ni det underbara pappret Wild Oats!

På detta uppslag har jag åter använt mig av "zebra"-pappret (Gorp) tillsammans med det vita (vanilla-bean) och det blåa (flax), som en Tag. På tagen står det " Visste du att detta flygdjur finns att se strax utanför.."Ovan på tagfickan en brun blomma gjord med whale of a punch retroblomman, tillsammans med lite svart stickles och Hjälp mig, jag kommer inte ihåg vad de heter, mitten på blomman!
En närbild på tagen.De pennor jag använt genomgående i albumet är vit: Inkssentials Opaque Pen - White, brun: Sakura - Pigma Micron - 05 Brun och svart : Sakura - Pigma Micron - 005 Svart.
Fortsättningen på Jessicas album kommer snart!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Wow!
Albumet är verkligen jättefint!
Och papprerna är ju bara mums!!