2008-08-18

Den hemliga trädgården



Jag drömmer om att en vacker dag ha en riktig trädgård. En sån som har vindlande gångar och hemliga rum, och vackra blommor som doftar i skymningen. Pappren från Scrapperdashery passade perfekt till min scrappade version av drömmen, jag använde dem både bakom fotot och som dörrar till min lilla hemliga lucka. Alla papper har underbara färger med lite lagom "grunge"-känsla, och de är fyllda av citat av kända författare. Ljuvliga! Bakgrundspappret är vanligt cardstock som jag stämplat på med en enkel stämpel som heter "Fyllda blad" från Kortstugan. Jag har stämplat med en Versamark-dyna, så det ser ut som vattenstämplar ungefär.



Luckan går att öppna, och där innanför gömmer sig en bild av den perfekta hemliga trädgården!

Titeln är stansad med Quickutz Sophisticate, utöver det har jag använt lite brads, rub-ons och band.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snygg LO, vad läckert med luckan till den hemliga trädgården! =)

Anonym sa...

Vilken fin lo gillar luckan till den hemliga trädgården

kram