2008-08-28

Härliga höst

Nu har vi snart höstväder, regn och rusk och vackert färgade löv som faller till marken. Jag är en riktig höst-människa som myser när jag får börja nalla på värmeljuslagret och kura skymning med en kopp te och nybakad äppelkaka. Kanske kan ett sådant här kort skickas som en inbjudan till någon som vill mysa tillsammans med dig?

Kortet är gjort med ett papper "Courtier" ur Basic Greys nya kollektion Eva. Mums, säger jag bara ... Den vågiga kanten har jag ritat av från ett annat papper och klippt för hand. Blommorna har jag stansat ur samma Basic Grey papper och dekorerat med lite bling. Texten på tagen är Thickers, och lite handskrivet.





Mys på!
//Ulrika

1 kommentarer:

Monica sa...

Fort och fel brukar det ju heta, men i ditt fall är det fort och fint som gäller!
Very, very nice!