2008-08-25

Födelsedagar

Veckans färger var en riktig utmaning och när jag först såg kombinationen tänkte jag att det här går aldrig ... men materialkitet jag fick från Pappersvinden innehöll en massa "godis" som triggade igång fantastin. Till min förvåning var det inte alls svårt att kombinera veckans färger med dessa papper från bland annat Sassafrass lass, rött mulberry paper, ljuvliga band, trollslända i papper från YD Dragonfly collection och microbeads. Det blev en inbunden månadskalender, med plats att anteckna födelsedagar för varje månad.








Kalendern är inbunden med Bind-it-all och rubriken på framsidan är gjord med Thickers. Lite stickles här och där förstås för att få till det där "lilla extra".

Jag kan verkligen rekommendera att testa veckans färger, det är kul att prova något som man själv kanske inte skulle valt och resultatet kan överraska!

Hej hopp,
Ulrika

0 kommentarer: