2009-06-13

Foto från medeltidsdagar i Leksand passade till veckans skiss. Det fina blommiga pappret är wisteria violet från Basic Grey.
Jag fick inte till det med pappersremsorna bakom, så jag valde att sätta blommor, pärlor och band nertill istället (med ett mindre aggresionsutbrott för jag inte får till slingor och fina kanter sådär fint som alla andra får...).
Ett par kanelstänger passade bra till medeltidsbilden.
Sommarkram från elenor!



"Elenor, du har för bråttom"

Min älskling tittade förbi och jag frågade vad han tyckte om min LO.
" Ja den är lite neråt-tung" (nytt ord) Jamen jag var nöjd och har redan skickat
in. "Ja jag skulle iallafall ha gjort såhär" säjer han som aldrig i hela
sitt liv scrappat, lägger dit pärlor, band och blommor, och då såg jag ju
själv hur neråt-tung den faktiskt var förut. Tack för hjälpen min älskling!
Eftersom jag redan var på gränsen till att kasta ut hela scraplådan så ber
jag nu dej om hjälp i fortsättningen med mina alster!
/elenor


2 kommentarer:

Alvmarken sa...

Snyggt jobbat Elenor och Anders!!

Monica sa...

tänk vad bra det kan bli när man är två!
Se till att ha Anders med dig lite då och då när du scrappar, så får du ju ovärderliga tips!