2009-06-28

Samma, samma, men olika!

Jodå, jag var med jag också och skapade med det där materialet som alla fick. Ibland har man tur, och det hade jag. För med mig hade jag ett kort på chokladbollar, fast jag inte hade en aning om att vi skulle få denna utmaning. Jag satte igång att klippa och limma utan att egentligen reflektera över vad jag höll på med. Sen var det stopp. Jag hade ingen aning om vad jag ville säga med layouten. Så den fick bara ligga i tio, elva dagar innan jag gjorde klart den. Och då gjorde jag på samma vis som innan, bara gjorde och inte tänkte. Ibland är det ganska roligt att göra så också, liksom leka med materialet och se vad det blir. Och så här blev det!

1 kommentarer:

Tiggy sa...

Blev verkligen jätteläckert. Gillar hur du har använt alla färgerna. Fotot var väldigt fint taget!