2009-12-10

Lucka 10

I lucka 10 finns ännu ett motiv att spara ner och använda som stämpel, och denna gång är det en liten ren av snö!

Jag hade önskat att jag dessutom hade kunnat göra en riktig liten snören , komplett med kottenos och pinnhorn, men här i Sågmyra finns ingen snö alls. Bara regn och dimma.

Istället har jag gjort ett julkort i ungefär de färger jag ser utanför fönstret, grått alltså.

Även om julen oftast bjuder på de mest oemotståndliga papper så glöm inte att du kan använda andra papper till dina julprojekt också!

Eftersom det blev ett stillsamt kort utan julens typiska färger så har jag såklart kompenserat med Stickles, för lite glitter i tillvaron mår man bara bra av!

Stor kram till er alla, och glöm inte att nu är det bara två veckor kvar till självaste julafton!

4 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Så söt liten ren!
Den tackar jag för :o)

Cina99 sa...

Åh! DEN var sööt, en favorit med en gång!!! :)

Det vita dårhuset sa...

Halloj :-)
Och TACK för tipset!! Det ska jag prova :-)
Din blogg ska jag verkligen visa min syster! Herre jösses vad du kan pyssla.....

Ha det gott i helgen! / Erika

Zarah sa...

*hihi* Vilken SÖT!