2009-12-22

Lucka 22

Dan före dan före dopparedan! Det är idag det, och kommer man på så här i sista sekunden att man glömt en klapp till någon eller om man ska bort till någon och vill något med sig - varför inte göra en godisstrut och ge bort!

Jag har gjort ett eget julpapper och skrivit god jul med en massa olika typsnitt och språk. Om ni inte har tid eller lust att göra något själv så är jag så generös så här inför jul att ni får sno mitt! :)


Jag satte en remsa med dubbelhäftande tejp på ena kortsidan,

sedan rullade jag ihop papperet till en strut,

chalkade kanterna lite, fyllde struten med godis,

tejpade igen struten, satte dit en bit organsaband och ett sigill - klart och garanterat uppskattad present!

/Millan

PS. Dokumentet finns här: God_Jul.pdf

2 kommentarer:

Gurkiss Scrappande sa...

Himla läckert. Jag gjorde eget julpapper förra året :)

Himla snygg och ljus sida ni har nu.

Cina99 sa...

Snyggt papper att använda till några "sistaminutenklappar"!!! Godis är alltid gångbart! ;)