2010-03-01

En enkel anteckningsbok

Här har jag altrat en enkel anteckningsbok med ett par papper och ett band ur februarikitet. Jag valde att sätta dit ett band så att man kan ta med sig boken utan att eventuella små lappar som stuckits in ramlar ut. Kanske är det en bra bok att ta med sig på mässa eller träff, när man vill anteckna småsaker, men kanske också spara kvitton eller andra små lappar som man fått.

Trots att februarikitet är späckat med dekorationer så har jag valt att inte använda dem till den här boken, för en bok som man har med sig fungerar bättre utan dekosar som fastnar i det mesta. Tro mig. Jag har haft en kalender som var dekorerad med bulliga blommor. Efter några veckor i väskan var den inte så snygg längre.

Det enkla hjärtmotivet har jag ritat själv och färglagt med Pro Markers.

1 kommentarer:

Lena sa...

Söt liten anteckningsbok du har gjort. För mycket dekosar funkar inte som du skriver. Denna är enkel och så snygg. Kram Lena