2010-03-05

Och ett bulligt kort igen

Stor rosett, flera stickers och lite bling. Jag gillar verkligen februaripaketet. Bakom mönsterpapperet sitter en sida ur en bok som jag har slaktat. Jag älskar böcker och skulle aldrig ha sönder en medvetet, men hade en trasig hemma som jag river sidor ur ibland när jag scrappar... Lite chalk gjorde boksidan aningen äldre. Det smala bandet har jag också lagt till, det satt i en ny tröja jag köpte för någon vecka sedan.

Som ni ser så har jag valt att ställa detta kort på högkant med öppningen nedåt. Jag gillar att vända på kortformaten då och då. En poäng med att göra korten i formatet 10 gånger 15 cm är också att man kan använda vanliga kuvert till dem, som man kanske har många liggande av.

1 kommentarer:

Lena sa...

Jättefint kort. Dekortaionerna är underbara!// Lena