2010-03-21

Påskkort med Peel off's...

Hej på er!

För ett tag sedan delade Monica ut pappers och dekorationskit till oss i teamet. Mitt paket kändes verkligen som en utmaning för mig att sätta tänderna i. Otroligt färgglada och roliga papper och dekorationer, men inte riktigt vad jag är van vid att använda. Nu har de fått legat till sig lite och jag har skapat en del med dom.

Eftersom påsken snart är här så fick jag i uppgift att skapa med tanke på den. Först ut tänkte jag visa vad jag gjorde med Peel off'sen som fanns med i paketet.


När jag väl kom igång med dessa Peel off's skapade jag snabbt tre enkla stilrena påskkort.

Det kan vara lite svårt att se hur dom ser ut när de sitter kvar på kartan så jag tog loss en och då blev det så mycket enklare på en gång att se vad jag kunde hitta på med dom.

Jag kan verkligen rekommendera er att prova att använda Peel off's. Jätteroliga att jobba med och så snabba kort har jag nog aldrig fått ihop förut.
Tack för titten och på återseende snart igen!
Yvonne

0 kommentarer: