2010-03-04

LO, februari månadspaket

Ja, liksom Anki så fastnade jag för den färdiga titeln från ett av papperen i februari månadspaket, och fotot är en av de saker som min dotter verkligen älskar; nämligen att springa i vattnet och att bada. Jag skar ner fotot både på bredden och längden och satte dem sedan på det blå embossade papperet. Jag gnuggade även på en rub-onblomma på ett av papperen och klippte ut den och satte i hörnet. Formen till journalingen hittade jag på baksidan av det mörka papperet, så det ritade jag av och klippte ut ur ett annat papper.



Jag har knycklat ihop det prickiga bruna papperet och chalkat i vecken.




En närbild på de underbara blommorna och lite bling.



Det enda som jag använt som inte finns med i paketet är nålarna och pärlbraden, allt annat från månadspaketet.

Om ett par dagar visar jag ett par kort från februaripaketet och en liten layout.

På återseende!

Kram Millan

0 kommentarer: