2008-09-01

Vissa papper talar för sig själv...

Jag älskar verkligen sådana papper som "talar om för mig" vad jag ska göra med dom. Ett sådant papper fick jag i mina händer igår, Liberty från 7 Gypsies. Tillsammans med ett vitt cardstock och papperet Pomade från BasicGreys nya kollektion Eva så bara poppade det här kortet upp i mitt huvud.





Eftersom jag fick mycket kvar av båda mönstrade papperna så dekorerade jag insidan på kortet för en gångs skull. Så vad säger ni, visst är det ett härligt papper!?



Ha en trevlig pysselvecka!




/Yvonne

2 kommentarer:

Maria sa...

Wow, Monica! Det här måste jag nästa ta och lifta! Helt kanonfint!

Maria sa...

Oj! Jag kanske skall titta på vem som har gjort kortet först innan jag skriver något namn i kommentaren!!!!?? Ha,ha! Kanonfint jobb YVONNE! Så nu är ordningen återställd.