2008-09-10

Olika färger och glitterlim...

kan göra väldigt mycket med ett stämpelmotiv. Ett motiv kan varieras på väldigt många olika sätt. Här visar jag tre olika kort som jag gjort med samma granstämpel.

På de gröna korten är det bara kortbaserna som skiljer sig åt. Ser ni vad olika korten blir bara av en sådan liten grej. Det är det som är så roligt. Jag har använt Distressdynor till bakgrunderna och stämplingen. Sedan har jag haft rött Stickles (glitterlim) på dom gröna korten och på det vita kortet har jag använt grönt Stickles, det gröna blev väldigt snyggt mot det blåa. Och ja, man kan ha blommor på jul och vinterkort också!Tack för titten!

/Yvonne

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka snygga, stilrena kort! Det är fantastiskt hur man kan variera sig så mycket med så små medel.
Tack för att du delar med dig