2008-09-23

I mailen fanns det idag...

en jättefin layout med veckans citat från Jessica.


Hej!

Här är min tolkning av citatet. Det passar så bra in just nu, och jag visste direkt vilket foto jag ville använda när jag läste det.. Och jag är riktigt nöjd med resultatet! CS från Bazzil, mönstrat papper och bården från Sassafras lass. Bling från Kaiser, wellpapp, band och spets är från mina egna högar... DieCut tag´en där jag skrivit själva citatet är från K&Company. Blommorna är gjorda med punchen flower-power small från EK Success, av rester av bården som blev över. I mitten har jag sedan blingat med rester av cirklarna.. Och så har jag använt chalk också, runt CS, och på det mönstrade pappret .

Hälsningar Jessica

Tack Jessica för att vi fick se din fina layout med veckans citat!

---------------------------------------------------------

Vi fick också två jättefina tolkningar på veckans skiss och färger från Milla.






Hejsan!

Här kommer mina tolkningar av veckans skiss samt veckans färger.

/Milla

Jättefina Milla, tack så mycket för att du visar oss!

Kram på er!

0 kommentarer: