2008-09-01

Lycklig vinnare av Blogg Candyt!

Ursäkta att det dröjt, men det har varit fullt upp av lite annat som ni kanske vet. Med hjälp av en kund som fick dra en av lotterna tidigare idag så kan jag nu berätta att vinnaren av godiset blev...

ingen mindre än... Anki T med kommentaren "Åhh godis är ju aldrig fel. Jag tror att det stora i höst är borders av diverse slag.(till stansmaskiner)"

Grattis Anki T, maila mig din adress på yvonne@pappersvinden.se så kommer godiset hem till dig.

Tusen tack till er alla som varit in och lämnat en kommentar, det har varit både kul och spännande att se vad ni tror kommer att bli stort till hösten!

Ha en riktigt skön höstdag nu!

Kram Yvonne

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, åhhhhh vad roligt att vinna lite roliga saker!
Jag tackar så hemskt mycket och mail har jag skickat!