2008-09-04

Vet ni vad jag har sett....

Hejsan!

Härom dagen sprang jag en vända på stan och försökte hitta lite nya kläder. Då fick jag se på barnavdelningen i en affär att de sålde ark med sådana här tatueringar som var poppis när jag var liten. Fast då fanns de i vissa tuggummipaket som jag kommer ihåg det.

Aha, så det kommer att bli inne för barnen minsann . Häftigt, javisst! Visst finns det någon mer än jag som har en massa fina, häftiga, coola motivstämplar hemma!? Tänkte väl det! Det finns nämligen en speciell stämpeldyna med "Temporary body ink" som heter Tattoo som är framtagen för att man ska kunna stämpla direkt på huden.

Den har i sommar varit jättepopulär hemma hos mig kan jag säga. Tror inte en enda av mina motivstämplar lyckades hålla sig undan från Tattoodynan. Tror inte att någon av kusinerna till min lilla tjej lyckades klara sig undan från att få tatueringar när de kom på besök heller. Den är kul tycker barnen och den är värd priset tycker jag...

Blir du sugen på att testa den så har vi ett fåtal kvar av den här, lägger du en beställning på den nu fram till söndag 7/9 så står vi för portot (portofritt gäller bara på beställning av dynan).

Prova vet jag, det är kuuul!!!

/Yvonne

0 kommentarer: