2009-02-24

Blogg candy och superREA

Nu har det äntligen blivit dags att göra om vår gamla skruttiga webshop, så nu säljer vi ut allt som finns kvar i webshopen till halva priset så
SKYNDA ATT FYNDA!

(Observera att rean endast gäller i webshopen, ej i den fysiska butiken, våra butiksbesökare får gärna hämta och betala i butiken, men ordern måste komma via webshopen!)

Vill du vara den som vinner vårt blogg candy denna gång?
Då behöver du bara sprida meddelandet om vår rea, och lämna en kommentar här så är du med i utlottningen av detta härliga paket med punchinella, pärlfloss, 3-D stickers, tags, blommor, ric-rac med mera.....

Du har ända fram till tisdag den 3/3 kl. 18.00 på dig!

27 kommentarer:

Elenor sa...

VILL VINNA!!! Mina bloggläsare ser alltid pappersvindens blogg i min blogglista! Jag berättar för mina vänner om scrapping och er fina butik!

Anonym sa...

Åh vad kul! Måste självklart in och kika i webbshopen och se om jag kan hitta lite smått och gott.
Jag sprider sålart ordet om rean och hoppas på vinst :-D

ZozzosLiv sa...

jag tar en lott och hoppas på liite tur en gång:-) Jag lägger i bild i bloggen...Och skvallrar lite att ni har REA + Godis;-)

Anonym sa...

Vill såklart vinna och skyndar vidare till webshopen!

Hälsningar
Tindela

MalinL sa...

Oh!! Då måste man springa dit och skynda fynda!!! Spreading the work och har linkat med text och bild i min sidebar i bloggen! :)

NB sa...

Åh vad mycket fint! Vill ju gärna vara med också! Länkar från min blogg.

Millanprillan sa...

Hej och hå! Här har det shoppats! Hoppas att det finns lite kvar :) Sprider självklart allt i min blogg och hoppas, hoppas, hoppas på vinst denna gång!
Kram kram!

Camillha sa...

Hej! Jag har skickat en beställning till er och vill även vara med och tävla här! (har köpt presenter till mej själv på min födelsedag på fredag) Skickar den glada nyheten vidare till mina vänner, att ni har rea!

Annica sa...

Jag vill oxå vinna det fina paketet. Jag var inne i butiken och fyndade tidigare idag och nu har jag oxå gjort reklam för er i min blogg. Ska bli spännande att se er nya webbutik.

Anonym sa...

Vad kul med ny webbutik! Jag är gärna med på utlottningen. :D

Anonym sa...

Jag vill också ha chansen att vinna! Har "skvallrat" om rean på min blogg. Hoppas att fler hittar till er nu!

Kramar!

Anonym sa...

Hej
Har berättat för flera om er REA o hur himla snabbt ni fixade ordern. Jag skulle beställt mer, när ni nu hade så himla bra pris på allt.
Nu hoppas jag på tur, har aldrig vunnit o tänker, ah det blir ändå inte jag. Men hoppas på tur denna gången.
mvh Marita Möller

Jezz79 sa...

Hej,vilket fint candy,det vill jag gärna vinna!!! Jag har skrivit om både det och rean i min blogg!

Anonym sa...

Oj vilken rea!! Och vilken härlig vinst man kan vinna!! Jag nappar direkt och såklart gör jag reklam i min blogg ;)

Petraso sa...

Ja Vill vinna detta härliga candy1 Länkar i Sidebaren på min sida.....
Och håller tummar tår och hår att jag detta candy får......

Cecilia sa...

Oj man kunde visst vinna om man länkat er. Har både bild & länk till er och vill gärna vinna. :)

Ulwa sa...

Hej!
Vill oxå vara med *viftar med armen för fullt*
Slänger in en länk i bloggen.

Anonym sa...

Viftar med båda händerna!!! :D

Har spridit det till mina scrappande jobbarkompisar - det är bra med mejllistor ;)

Madde sa...

Det Blogg candyt säger man ju inte nej till:-)
Ingen dålig rea ni har, har ju redan hunnit fynda en del-
Madde

Anonym sa...

Åh, vad mycket smaskigt!!! Skyndar mig till webshoppen för att göra fynd!

Häcklingejäntan sa...

Jag har lagt in en bild i bloggen och berättat om eran rea (även muntligt). Hoppas på att turen lyser på mig. ;-D

Anonym sa...

Prövar lyckan och länkar med bild i min blogg.

http://biradesign.blogspot.com/

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jag "tar en lott" och sprider ryktet med både bild & länk i min blogg! Än är där ju grejer kvar att fynda, såg det ut som! Ser framemot den nya webbshopen!

~ Sophia ~ sa...

Det här är ett "rykte" som jag mer en gärna sprider vidare.
Finns väl inte en enda scrappare värd namnet som inte vill passa på att ta sig en titt när det är super-rea... ; )

Kram,

Tjär-Ringen sa...

Jag har blivit biten av srapbacillen och vill gärna vara med på er utlottning!!

Malin sa...

Jag vill oxå ha chansen att vinna detta fina godis paket!!!

kristina sa...

jag hakar på! dessutom är det ju alltid kul med rea=)