2009-02-07

Tolkning av veckans skiss


Här kommer min tolkning av veckans skiss. Jag har vridit den 180° och tagit fasta på remsorna under fotot som inspirerade mig jättemycket!

Papperen kommer från Inkido, serien heter Götheborg och är nya i butiken, jättesnygga! Datumtagen är från Maya Road och finns också att köpa hos Pappersvinden. Den större röda cirkeln har jag målat med ProMarkerpenna (Ruby) och sedan dragit svarta kantlinjer med svart journalingpenna. På den röda cirkeln sitter halvpärlor från Kaiser i vitt, de kommer snart till Pappersvinden.


Thickersena är mina egna, men andra vita finns i butiken, plus nya sorter i bla ljusblått och korall-färg, alldeles nyinkomna!


Idag finns hela DT-gänget och så klart Monica och Yvonne i butiken för idag är det Öppet Hus med kärlekstema! Programmet hittar ni här: DEMOTIDER.
Hoppas vi ses!


Jessica

0 kommentarer: