2009-02-02

Vi fortsätter på kärlekstemat!

Även denna vecka fortsätter vi på kärlekstemat här i bloggen!

Allt för att ni ska få mycket inspiration inför helgen (ni kommer väl och hälsar på i affären på lördag?!) och inför alla ♥-dag så klart!

Först ut denna vecka vill jag visa ett litet album med tags i, och det går såklart i kärlekens tecken.. Jag har kallt det "About Love".



Runt albumet har jag knutit att band av tyll, som snart också kommer att finnas hos Pappersvinden! Det ger albumet ett litet sirligt och mjukt intryck, tycker jag. vad tycker du?



Insidan. Här ser ni de fyra facken med varsin tag i. På tagsen står det små tankar om kärlek, alla hämtade på nätet. LOVE är utstansat i QK Storyhouse, och rosen är urklippt från ett papper i Basic Greys julserie Wassail. Den passar utmärkt även till kärlek!
Bakom tagsen sitter ett papper från 7gypsies.




När bild på en av tagsen. Där står också veckans citat..


Här har jag också ytt med pärlor längs ena kanten. Först gjorde jag hål med en syl, där jag ville ha pärlorna. Sedan använde jag mig av transparent smyckestråd (ser ut som fiskelina) och gröna pärlor i olika färger.

Albumet finns att se i butiken om du vill syna det närmare!


Alla bilder är också klickbara.

Jessica

3 kommentarer:

Kamilla sa...

ÅÅ Jessica så fiiint!
Ett sånt vill jag göra ;) jag håller utkik efter tyllen!

Cath. sa...

Superfint Jessica!

Anonym sa...

vad fint´, hur har du gjot tagsen?

MVH Jessica