2008-08-22

Bekänna färg

Hallå!
Det finns många scrappare som inte har ett stansverktyg, typ squeeze eller Cuttlebug, och som tycker det kan vara lite knepigt med rubriker.
Jag erkänner att jag oftast tar den enklaste vägen och stansar ut mina rubriker, men det finns ju många andra sätt!

På denna layout har jag stämplat mina bokstäver med foamstamps, och sen har jag klippt ut dem.
(de fantastiska blommorna är papperet Giardino från Tinkering Inks Al Fresco kollektion)

Hur gör du?
Lämna en kommentar och tipsa om kreativa sätt att få till lite större rubriker utan att använda stansverktyg.

Ha det bäst! /Monica

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad bra med tips på hur man kan variera sina rubriker! Mitt tips är att skriva sin titel i word, som wordart. Riktigt stort går det att göra! Skriv ut och klipp ut bokstäverna och använd som mallar, rita av på cardstock och klipp ut. Eller spegelvänd texten i word och klipp ut, då kan man rita av sina mallar direkt på baksidan av cardstocken man ska använda så behöver man inte oroa sig för pennstreck på framsidan.