2008-08-18

Litet höstalbum

Jo, jag vet att Augusti är en sommarmånad, men nog tycker jag att jag hör höstsus i löven, och visst är väl daggen extra kall i gräset om morgonen numera? Jag tassar i alla fall inte barfota till brevlådan längre.

Som en hösthyllning har jag gjort ett litet filefolder-album och känner du att du vill göra ett du också så är det bara att ladda ner filefolder-mallen som ligger under etiketten freebies och sätta igång!

Jag gjort mitt album av materialet i lilla höstpaketet 1, som finns i webshopen, och jag har stansat ut mina bokstäver med mitt lilla favoritalfabet Moxie (Quickutz).



















5 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin blogg ni har! Fick mailet från er och tänkte jag skulle kika in och se vad ni har. Kommer definitivt att titta in oftare. Lycka till med butiken och välkommen tillbaka Yvonne!
Tänk, ni måste ju ha världens roligaste jobb! Trivs jättebra med mitt oxå men jag kan inte tänka mig att försäkringar är lika roliga. :D
ha en toppendag!

junhe sa...

hej och tack för mejlet från er, vilket gjorde det möjligt att hitta hit =) en sådan här sida har jag saknat länge!!! har scrappat i flera år, men ibland sinar inspirationen-perfekt med denna sida som kan fylla tomrummet när det infinner sig. det jag saknar hos er är stora genomskinliga "kuvert" som man kan stoppa sina stora alster i när man ska ge bort i present, så att det skyddas mot smuts. Jag gillar också kontraster-så svarta papper i olika nyanser och mönster ser jag fram emot =) tack för mig/ junhe

Anonym sa...

Hej! Tack för mailet. Nyfiken blev jag och var tvungen att gå in och titta. Åhh vad sugen jag blev på att göra ett litet filefolder-album efter att ha sett erat. Kommer säkerligen att bli ett om inte fler. Kommer nu att kika in oftare på sidan. Ha det så bra och lycka till.

Anonym sa...

WOW vilket underbart album oc tacksnälla för att ni delar ut mallen till den gratis. De kommer defenitivt att bli ett sånt album snart.

Anonym sa...

Ååå vad fin bloggen har blivit, jätteinspirerande :-) Nu när min lilla guldklmp har kommit så kom även scraplusten tillbaka. Mellan amning och blöjbyten så scrapas det små minialbum till tusen :-) Tänkte ta med mig Dylan och kika in någon dag nu när allt lugnat ner sig. Kramar i massor