2008-08-14

Freebie, Journalingspots


Här är min tolkning av skissen från vecka 31.
Eller tolkning och tolkning förresten, jag hade tänkt att göra en väldigt fri tolkning, men när jag valt papper så blev det faktiskt precis som på skissen, sånär som på en remsa, nästan lite pinsamt faktiskt, men jag kunde inte hjälpa det.
Jag har alltid kallat min dotter för fjärilsflicka, för när hon var liten bebis så hände det två gånger att fjärilar kom och satte sig på hennes huvud när vi var ute. De satt kvar tills man nästan fick lyfta bort dem, och det kändes lite magiskt och speciellt på nåt sätt. Papperet passade ju därför utmärkt, det är Primas "Wonders" från Baby Girl Collection.
Journaling-ovalen är Pappersvindens egen design, och den ger vi bort alldeles gratis tillsammans med en rektangulär och en cirkelformad "journaling spot".
Det är bara att klicka på länken här nedanför, ladda ner PDF-filen och skriva ut på valfritt papper (filen är i A4-format) och klippa ur.
De är fria att använda men tala gärna om för andra var du hittade dem.


Journalingspots

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg Lo gillar den skissen

Kickans_blogg sa...

Vilken underbar LO! Och vilken liten sötloppa!! :0)
/Kicki

Monica sa...

Tack, tack!
Det är ju ett tacksamt och vinnande koncept med vackra papper och söta barn!