2008-08-26

Blogg Candy



Är det din tur att få Blogg Candy? Nu har du i alla fall chansen att få lite pysselgodis och en Cuttlebug embossing folder (paisley) alldeles gratis. Lämna en kommentar under detta inlägg om vilken/vilka produkter du tror kommer att bli heta i höst. Lägg sedan en länk på din blogg (om du har en) och tala om att det finns Blogg Candy här. Du har fram till söndag den 31/8 på dig att lämna en kommentar. På söndag kväll får lotten avgöra vem som tar hem godiset! Och vet du vad? Det kommer att finnas lite mer candy i påsen än vad som syns här...

Ha det gott!

Monica & Yvonne

16 kommentarer:

Anonym sa...

Vem kan motstå lite Blog Candy?! Inte jag ialla fall!!! Hmmm, het produkt i höst. En "vild" gissning är väl Basic Greys julkollektion :-)

Anonym sa...

Kul med en blog candy. heta produkter i höst tror jag blir distress stickles eller några av dom nya embossing die till cuttlebugen. (hoppas jag)

Mirameja sa...

Jag tror att embossing på olika sätt blir inne! mina favoriter är ju CB embossingdies, men det verkar som om fiskars shapeboss också är lite på G!

Jessica

Anonym sa...

Åh, vad skoj, klart man vill ha candy! Jag tror att det blir väldigt mycket blandade material i höst, och sen tror jag att det blir mer egna grejer med krympplast, utee och liknande.

Anonym sa...

Så skoj med blogg-candy! Jag tror att det som kommer vara inne under hösten är att färglägga på LO:er. Med ex. ProMarkers. Både egna dekorationer och "eget" mönsterpapper. Sen tror jag det kommer ligga mycket fokus på dekorationer av olika slag.

Kat! sa...

Jag tror absolut att det kommer komma massor av olika typer av journaling till hösten....färdiga lappar, stämplar, klippark osv osv.
Verkar vara som om det ska finnas journaling på allt nu. Och även små "biljetter"

Anonym sa...

Vad kul med lite bloggodis!! :-) Jag tror det kommer ännu fler produkter för att förenkla allt "gör det själv", som tex Bazzills symallar. Och så ännu mer journalingmallar och rutor så klart!

Anonym sa...

Åhh gois är ju aldrig fel.
Jag tror att det stora i höst är
borders av diverse slag.(till stansmaskiner)

Anonym sa...

Jag tror på bårder av filt och andra material som höstens grej.

Kul med blogcandy!!

Anonym sa...

Jag tror att "gamla saker" kommer tillbaka, som tex Magic Mesh och mönstersaxar.

Kul med Bloggcandy, vore ju inte fel att vinna.

Anonym sa...

Eftersom jag själv är djupt nere i stämpelträsket tror jag att Sara Kay´s underbara stämplar kommer att vara en populär produkt även i höst!
Godis i alla former är alltid välkommet =)

//Anna

Anki sa...

Jag hoppas på en färg jag. Att grejen i höst ska bli papper, dekorationer och massor av andra produkter som är lila. Gärna en ganska mörk lila.

Anonym sa...

Jag tror att det blir embossing dies som den hetaste produkten nu i höst.

Emelie sa...

Jag tror att olika filtfigurer kommer bli populärt i höst

Anonym sa...

Hett till hösten? Mer puncinella, med annat än cirklar i mitten.

Vill jättegärna vinna er fina Blog Candy, tack för att ni ger oss alla chansen!!

Anonym sa...

Basic Grays julkollektion, clearstamps känns väldigt heta och kanske lite mer förvaring som gör det lättare att ta med sig sina scrapsaker på träffar.