2008-08-27

Saker som är bra att ha...

Jag har hittat GREJEN. Grejen jag inte ens visste att jag behövde förrän jag såg den, och nu känner jag att mitt liv skulle underlättas SÅ mycket om jag hade just den grejen...

Nej, det är ingen väska, och det är inga nya stövlar (eller jo, egentligen ett par stövlar också, men det är inte stövlarna det här inlägget handlar om, fokusera nu Monica!)

Vad är det då jag behöver? Jo en sådan här:

Ta-daa!
Creative Memories' kombinerade papperskorg och mugghållare!

Jag vill nästan be om ursäkt för att jag nu kommer att väcka habegäret hos alla er som, liksom jag, sitter med bordet fullt av skräp (för det är ju så långt ner till papperskorgen på golvet), och med en mugg kaffe eller te någonstans i röran, som alltid är på vippen att spillas ut, eller som hinner kallna för att den liksom försvinner bland alla små pappersbitar och glue dot remsor...

Förresten, apropå väskor så har jag länge letat efter en scrapväska som passar just mig. För, ursäkta mig, de flesta scrapväskor är rätt fula, och inget jag vill glassa omkring på stan med precis (men jag älskar min Mimi, och min AMM, och min QK väska, tro inget annat!). Då fick jag höra att kompis-Eva köpt en datorväska till sina papper, och det är ju en strålande idé, så nu har jag köpt mig en ap-snygg, rejäl väska för att ta med mig på de mindre scrapträffarna, då jag inte släpar med mig allt mellan himmel och jord.

Jag köpte förresten en extra också, för jag tänkte att det kanske finns nån mer därute som vill ha en lite tuffare väska till sina grejer och är du en av dem så lämna en kommentar här och kanske en liten motivering så ger jag bort den nästa onsdag!

Kram!
/Monica

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa!!! Vilken urcool kombo-pryl!! Ha-begäret vaknade genast! Ännu mer vaknade det när jag läste viddare att man kan ha turen att få en ap-snygg väska till träffarna! Weeehh, det vill jag ju gärna! Jag packar mina saker i papp-påsar och en blå ikea-kasse när jag ska iväg. Det är ju mindre kul. Så en tuff väska att glänsa med vore ju toppen *s*!

Anonym sa...

Ja det var ju en bra och ha grej. Hm vill också ha

Jaana sa...

jag vill, jag vill, jag vill ! Snäääälla !

Anonym sa...

Jag skulle behöva en väska, är det den på bilden så matchar den min jacka precis, så det vore perfekt!

Anonym sa...

Åh, den här skulle gärna få flytta hem till mig, jag lovar att den skulle få följa mig på många spännande scrapäventyr!

Anonym sa...

Halloj!
En riktigt cool väska!
Perfekt att ha alla kaffeprylar i när man far runt!

Givet är det en kaffemugghållare, eller vad säger du Monica?

Mirameja sa...

Åh, så långt har jag inte tänkt, en datorväska!! Ny kommer jag att titta runt med nya ögon!
Den skulle passa mig bra, eftersom jag släpar runt på sådana där tjocka ICA-kassar... känns som om man har storhandlat när man ska iväg :-(

Ni får gärna tipsa om bra väskor när man ska iväg på träff, i olika storlekar och prisklasser.

Jessica

Anonym sa...

ap snygg ja, ja nu är ju väskan snyggare än en apa men en apa är mycket söötare än väskan ;-)
kram

Alvmarken sa...

Snygg väska att ha datorn i. Får man i en laptop med 17" widescreen skärm?

Victoria sa...

*vinkar* Självklart vill jag vinna en cool väska att infektera med mina scrapprylar. Skulle ju verkligen behöva en till nu när jag är en squeeze rikare :) Håller hur som helst tummarna för vinst och längtar efter resultat! KRAAM