2008-08-19

denna veckas färger och skiss...

Jag har gjort en LO av veckans skiss, och jag lät mig inspireras av veckans färger, för att slå två flugor i en smäll. Av någon anledning kan jag inte släppa fika-temat, så det blev en LO om mitt beroende av morotskakan på Lager 157 i Sågmyra.
Den morotskakan är helt otrolig, och väl värd en Layout.
Den är förresten enligt min mening väl värd ett besök i Sågmyra även om man bor i t.ex Luleå.

Det är Cratepapper från Baby bee collection och Sweet branch collection, alfabetena är Moxie och Journal.
Den skojiga idén om förstärkta hål och band i en scallopkant såg jag på en LO ifrån Rangers galleri, men jag kommer inte ihåg vem som gjort den...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Okej jag ger mej Det blev ju jätte bra med dom färgerna Dom är faktiskt snygga ihop :-) när man ser helheten på en lo
Skissen gillar jag oxå Med andra ord snyggt

Kram