2008-08-24

Girls


Jag utmanade mig själv genom att göra en LO helt utan annat papper är ett ynka cardstock, och det blev på detta vis. Jag har (äntligen) kommit på hur kul det är att doodla, men jag är lite försiktig ännu, så det blev att dekorera filtblommorna lite extra och göra en enkel inramning runt ena fotot och längs kanterna runt hela lo'n.
Inget är ju dock komplett utan lite rub-ons när jag ska skapa, så lite blad till blommorna blev det, och den tokfina ramen runt det översta fotot, och texten på det understa fotot.

Ja, så kan det bli!

Vi hörs!
/Monica























































3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanon fint Monica :-)
Ibland behövs inte en massa papper för att få till det så bra :-)
Kramar Angelica

Zarah sa...

Fantastiskt snygg!!

Anonym sa...

Yes, riktigt snyggt. Avskalat och underbart vackert. Måste nog investera i lite rub-ons ...