2008-08-06

Creating wonders

Med nytt papper från Primas Tea and Silk Collection, å så en rub-on dårå från Rhonna Farrers Phrases, och lite annat jox,
och det finaste som finns, min lilla flicka när hon sitter hemma och pärlar!
Hon är så kreativ min lilla älskling!

Igår på dagis hade hon gjort ett par byxor av papper, och idag skulle hon göra lite mer kläder så i morgon ska vi göra en “mamma-gubbe” som ska få ha alla kläderna.

På journalingen står det förresten så här:

Tänk om jag hade din fantasi, och var lika kreativ som du!
Du skapar magiska världar runt omkring dig, och du berättar så detaljerat och levande om dem!
Du älskar att pärla, att rita, måla, “dega” och “lera”… Kort sagt -du älskar att skapa!
Jag hoppas att din förmåga att skapa så förutsättningslöst alltid kommer att finnas kvar, och jag hoppas du låter din fantasi behålla sina vingar!

0 kommentarer: