2008-08-24

Things I love about you

Visst har väl du också något eller några favoritpapper som du tycker lite extra mycket om bland alla andra? Jag plockade fram ett av mina (Embrace från Sassafras Lass) och gjorde ett kort till min man. Jag glömmer lätt bort i varadagen att tala om för honom vad han betyder för mig.















Hur är det med dig, kommer du ihåg att berätta för dina nära och kära? Annars tycker jag att du ska göra som jag, ta fram ditt/dina favoritpapper och skapa något som berättar det för dom.

Ha en trevlig kväll!

/Yvonne

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad fint! Han måste ha blivit jätteglad! Jag är inne på samma spår för ett file-folder-album à la Monica som jag tänkte fylla med kärleksförklaringar till min man! (men ssshhhh ... säg inget till honom bara!) :)