2008-08-28

Pop-up kort

Goddagens!


Pop-up kort är något som blivit populärt och nu har jag äntligen gjort ett. Gissa om det kommer att bli fler!? Det var verkligen superkul och jag fick blodad tand kan man säga.

Jag använde stämplarna Picnics of Daisies + Rose's garden från Sarah Kay och Sommar Bakgrund + Shabby Chic staket från Magnolia. Sedan dekorerade jag med You Do paljettblommor. Sist av allt hade jag på stickles på molnen för att få dom att glittra lite. Då minsann märkte jag att konturerna som jag stämplat med den vattenfasta Memoriesdynan inte alls gillade Stickles. Hm har använt stickles förut på stämplade motiv med Memoriesdynan (som jag alltid använder) tänkte jag, ja men inte direkt på de stämplade konturerna kom jag på.


Jag har verkligen förälskat mig i dessa stämplar från Sarah Kay och måste säga att de var helt okej att färglägga även om de ser lite pilliga ut. Kul var det att måla igen och glad känner jag mig, så jag slänger i en Sarah Kay stämpel Picnics of Daisies i vår godispåse här nedanför. Så har du inte lämnat en kommentar redan så tycker jag att du ska ta och göra det nu. Nog har du väl en liten gissning att komma med om höstens trender.
Ha det så bra i höstrusket!
Hälsningar Yvonne


3 kommentarer:

Monica sa...

Damn it girl!
Du är så duktig på att måla! Jag ska träna, träna, träna, tills jag kan jag med!
Trodde inte att Sarah Kay var nåt för mig, men jag tror jag kanske börjar vekna nu...

Kram!

Anonym sa...

Vilket fint kort
häftigt med pop up det måste testas

kram

majvor sa...

jättefint önskar jag var lika duktig, sarha kay stämplarna är underbart fina, äger nu två stycken
kram!