2009-03-02

Det börjar dra ihop sig!









Snart är det dags för kalas!
Som vi berättat tidigare kommer vi att fira ordentligt med tårta, tipspromenad, tävlingar, erbjudanden och annat skoj. Här kommer lite hålltider så att du inte missar något!

10.00 - Öppnar
10.45 - Demo Egna 3-D motiv (15 min)
11.00 - Workshop 3-D kort med Jessica (1 timme) föranmälan krävs
12.00 - Demo akrylfärger och distresser (15 min)
12.15 - Workshop canvas med Emmy (1 timme) föranmälan krävs
13.15 - Demo Resistteknik (15 min)
13.30 - Tävling Speedscrap (20 min)
14.00 - Demo vaxakvareller (15 min)
14.30 - Tävling Speedcard (10 min)
15.00 - Prisutdelningar
16.00 - Stänger

Mer info om tävlingar och aktiviteter kommer under veckan!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter ju verkligen urkul alltihopa!
Funderar på om workshoparna och speedscrappen kommer kosta något(det kan ju vara bra att ha med i beräkningarna)?

Monica sa...

Ja, speedtävlingarna och workshopsen kommer att kosta runt 50-lappen.

/Monica

Anonym sa...

Ja det var ju inte så farligt iaf :-) bör man ha med sig något till dessa då?

Monica sa...

Om man vill tar man med sig foton till speedscrappen och canvasen, men annars behöver man inte ha något med sig, allt material ingår, och de verktyg man kan tänkas behöva lånar man på plats!

/Monica

Anonym sa...

härligt :-D
Många frågor men jag gillar att vara förberedd.