2009-03-16

Skepp o'hoy!

Yaaaaarrrhh!!
Denna vecka blir det lite pirat och båttema i bloggen, så håll i era värdesaker så får vi hoppas att ingen behöver gå på plankan!!

Idag visar jag en layout efter veckans skiss.



Varje år gör jag och min mamma en dygnskryssning så vi får rå om varandra, äta gott, dricka gott och skratta! Här står vi ute på däck en solig höstdag med vinden i håret. Fotona blev väl sådär om jag ska vara ärlig, men det är ändå ett minne jag vill scrappa.
Papperna är från Kaiser och allt material finns i butiken.



En närbild på skatterna! Peel-offs, diecuts från Crate och blingstenar. Det stora kopparmyntet fick jag som inträdesbiljett till en guidning i Falu gruva, tyckte den passade finfint här!

Bokstäverna är utstansade i mossgummi, självklart i alfabetet jolly!!

0 kommentarer: