2009-03-31

Vinnare...

... är titeln på min nästa layout jag vill visa er. (För inte trodde ni att det handlade om andra sorters vinnare?!.. ;-) )


Detta är foton på Elvin när han spelade minigolf i somras. Han har en talang för detta, då han slog både mig, mormor, moster och ffa mosters man med råge! Utan fusk dessutom!

Cardstocket är de nya fran Bazzill som numera finns i butiken, Bazzill dots heter de.
Det mönstrade papprena är från samma serie som det mönstrade igår, Urban rapsody från K & Co. De är jättefina och passar bra ihop. Dessutom innehåller de bra klippbilder, som ni ska få se vid senare tillfälle.


En närbild på journalingen till layouten, tillsammans med protokollet från spelet. Det har jag limmat på insidan av ena fotot, och på så sätt döljt. Som gångjärn har jag stansat ut med en die och mossgummi. Det tål därmed att öppnas många gånger..



En närbild på cardstocken, Bazzill Dots. Finns i flera olika färger, och är fin att använda som mindre detaljbitar på tex layouter och kort, eller så jag har gjort som cardstock på en i annars ganska sparsmakad layout med inte så många dekosar.
Det jag har satt på som dekorationer är dessa små peel-offs föreställande fåglar och hus. De är jättefina och finns både i svart och vitt hos Pappersvinden. Här gillar jag dem extra mycket för att man inte lägger märke till dem direkt när man ser hela LO´n utan upptäcker dem efter en stund när man tittar lite mer noga.

Jessica

3 kommentarer:

Bettan sa...

Duktig kille med talang ;-)
Väldigt snygg lo och nu fick jag nog ett litet behov av de där dottade cardstocken ;-)

pysselninjangittan sa...

*fniss*
nog blev man lite lurad ;-)
Ja, dem är häftiga de nya CSn, lyfter upp motivet.

Unknown sa...

vilken härlig lo! Gillar verklöigen cs med dots!