2009-03-31

skisstolkningar från Elenor

Elenor skriver:

Tack för ett väldigt trevligt födelsedagskalas idag!
Som om det inte räckte med speedscrappen så gjorde jag min tolkning av v 13
skiss när jag kom hem.

Till den rosa/röda har jag bla a Flirty Little Secret, Prima Marketing Inc och ett genomskinligt från The Paper Company, Hearts.


Och så en till på v 13 fina skiss!

Jag gillar att använda samma skiss till
foton på båda döttrarna, och se så olika de blir pga vad jag väljer för papper och dekorationer!

Till den grön/ljusbruna har jag Spring Words of Faith från Crestwood, och en liten
bit Califinia från Best Creation. Till hjärtan och fjärilar använde jag Grungeboard som jag köpte igår! Jag använde figurerna som mall så har jag dom kvar!
Inspirationen flödar efter kalaset hos er!!
/Elenor.

4 kommentarer:

Unknown sa...

vilka härliga tolkningar!!

Lollo sa...

Vilka härliga LOs. Fantastiska!

Mirameja sa...

Jättefina tolkningar och det är kul att se att samma skiss ger så olika resultat! Bra jobbat :-)

Millanprillan sa...

Jättefina Elenor!