2009-03-25

Nytt från Prima!

Just nu finns det massor av nya saker från Prima i butiken, både papper och dekorationer. Jag blev jätteglad när jag fick ett gäng fina Primapapper att jobba med, men sen tog det stopp. Papperen var för fina och jag tittade på dem flera kvällar utan att kunna klippa i dem. Men till slut så bestämde jag mig för att sätta saxen i det allra finaste, det med ramen på. Om du ska slippa det bekymret råder jag dig att skaffa två av samma papper så att du slipper välja bort en av sidorna. Papperen är nämligen tvåsidiga.

Jag vet att ni redan har sett mina bröllopsbilder vid det här laget, men jag kunde inte låta bli. Se så fint ramen matchar min bukett! Bokstäverna är färdiga thickers och bandet är ett paljettband som finns i butiken. Jag har satt fast det med Glue dots continious line. Allra sist var jag tvungen att blinga till det hela med bling från Kaiser och lite stickles. Glitter är ju sånt som gör mig glad, och glad lär man väl vara när det är kalasvecka och allt. Eller hur?!

2 kommentarer:

La Vikinga sa...

Känner precis igen det där: papperen är för fina för att klippa i!!!!! Men du vågade - du tog steget fullt ut och resultatet blev jättebra!! Det gör väl inget om man scrappar samma foton igen - det har jag också gjort när jag gillar både fotot och papperen...

Anki sa...

Tack snälla!
Det var inte exakt samma foto, men samma serie. Men du har rätt i det, man kan scrappa samma foto flera gånger.