2009-04-05

Inspiration från Lollo!

Hej!

Jag har liftat Jessicas LayOut. Inspirerades speciellt av den handklippta fotomattan. Även stjärnorna kom till användning. Ja, egentligen inspirerades jag helt och hållet av Jessicas LO! Och eftersom jag hittade ett sådant passande papper från creative imaginations, så fick det bli veckans födelsedagsbarn som jag scrappade om.

(Detta är nu första gången jag skickar in något över huvudtaget, så jag vet faktiskt inte om fotot på Lon blev nå bra.)

Men liftat har jag i alla fall. Tjoho!

mvh/Lollo


Supersnyggt Lollo! Vad kul att vi får visa din LO, och vilken tur att det lönade sig att skicka in den, tur som du hade i utlottningen! /Monica

2 kommentarer:

Mirameja sa...

En jättesnygg liftning Lollo! O jag blir sugen på att lifta dig vidare ;-)
Och det där födelsedagspappret blev ännu snyggare när du har formklippt mattan. Superdupernice!

Lo sa...

Å tack, vad kul!