2009-04-17

"Kärlek"

Även om det här fotot kanske inte är det bästa kvalitetsmässigt så rymmer det otroligt
mycket känslor för mig. Min farmor och farfar (som fotot föreställer), visade alltid sin kärlek till varandra öppet; de gav varandra spontana kramar och pussar och de såg alltid så lyckliga ut, och det tycker jag är underbart!

Tyvärr gick farmor bort alldeles för tidigt i ALS, men jag har lyckan att ha farfar kvar!
Jag hade svårt att veta vad jag skulle skriva för text till det här fotot, därför valde jag helt enkelt att skriva en dikt.

Klippte ner det mörklila CS:et och satte lite blingstenar i hörnen. Det lite gulnade papperet i
bakgrunden heter "small flower" och kommer från Rustic Gem Collection/Dianes Daughters.
Jag valde att ha ordet "kärlek" från papperet "grön kärlek" från Inkido som titel och framhävde det genom att klistra på epoxy stickers på just det ordet.
Jag har även satt dit lite blommor från Prima, ett filthjärta och en liten ängel.

/Millan

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken underbar & stämningsfull lo du har gjort. Visst är det underbart med människor som genom hela livet visar sina känslor öppet! =)

Millanprillan sa...

Tack ska du ha Sari, det värmer! Ja, jag hoppas att jag har ärvt lite av det från min farmor och farfar :)