2009-04-19

"Sara och Jonas"

På den här LO:n valde jag att gå på lila, eftersom det var den färg som var tema på detta brudpars bröllop.
Längst bak satte jag en bit spillpapper från kyrkoprogrammet, sedan satte jag en bit av det underbara papperet med Hortensia på "Purple Hydrangea" från Michele Ackerman. Tyvärr blänker det lite på bilden, men det finns att se live i butiken.
Efter det så satte jag ett till spillpapper som jag tycker påminner väldigt mycket om Jonas "väst" i smokingen.
Det runda papperet är ännu ett superhärligt papper med lite gammaldags känsla
som heter "Porcelain" från Basic grey. Detta papper har jag även stämplat med en bröllopsstämpel, embossat med "frostpulver" och sedan färgat in texten med lila distress inkdyna.
Jag har även satt dit ytterligare en spillremsa (det är bra att ta vara på saker man redan har liggandes! :) ) med lila blommor, "blingstenar" som påminner om Saras tiara och halsband, ett band med hjärtan och lite lila blommor från en gammal ljusmanschett.

/Millan

1 kommentarer:

Unknown sa...

Vilkenunderbar lo i så vackra toner!!