2009-04-10

Snabba kort med peel off's


Jag älskar kort som går fort!
Som går fort att göra alltså, och därför älskar jag snabba dekorationer!

Peel Off's är tokigt snabba, och dessutom SÅ roliga att använda!

Här har jag satt en radda med tre peelisar på ett OH-papper och sedan färglagt blommorna med Sakuras Glaze pennor för att få en glasmålingseffekt.

Skurit ett fönster i kortstommen och smackat ihop rubbet med dubbelhäftande tejp.

Kortet tog ca 15 minuter att göra, från början till slut, inklusive målning! Det kallar jag snabba ryck!



Men idag är det långfredag, och då ska man ju verkligen inte ha bråttom, istället tar jag med familjen på en lång påskpromenad, och kameran är såklart med!

Ha en riktigt skön påsk!

/Monica



2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Vad mycket fint ni visar oss.

Unknown sa...

vilken underbar kort!!!