2009-04-04

Vinnare i lottdragningen

Nu är det dags att presentera vinnarna i den lottdragning jag lockade med i början på veckan.Jag har lusläst alla kommentarer, och även två jättetjusiga bidrag till utmaningen att lifta min layout har mailats in. Det är Lollo och Elenor som hann med utmaningen och deras liftningar får ni se här i bloggen i morgon och övermorgon. Ni får också en extra röst med i lottdragningen, så allt har gått rätt till :-)
Elvin fick hjälpa mig så att jag kunde hålla i kameran, och det var med stort allvar han deltog i uppgiften...


Han blandar i bunken, drar den första lotten där det står..

ELENOR!
Andra lotten står det SARI på...

Och tredje och sista står det LOLLO på!
Grattis grattis!
Maila mig på jessicabergs(snabela)bredband.net och lämna era adresser så skickar jag ut vinsterna. Foto på dem lägger jag upp i morgon, tllsammans med ett inlägg om ett nytt sätt att använda mossgummi på..
Fortsatt trevlig helg!
Jessica

6 kommentarer:

Elenor sa...

Duktigt Elvin! Du verkar vara en kille att lita på!
Jag kommer till butiken till veckan för uthämtning!Tusen tusen Tack!!

Mirameja sa...

Då lämnar jag in din vinst till pappersvinden på tisdag vid lunchtid, det är nästa gång de har öppet och jag har möjlighet att åka dit. Hoppas det är ok!

Unknown sa...

Va!!?? Har jag vunnit!!! *chockad!!*

Mirameja sa...

Hihi, grattis!

Lollo sa...

Yey! Vad glad jag blir! :)Nybörjartur månne? Undrar om söte Elvin har en aning om hur fantastiskt glad tant Lollo blev av att han drog just den där lilla lappen... Jag kommer till butiken för uthämtning. Tack å tack!!

Mirameja sa...

Då lämnar jag din vinst där också, på tisdag, Lollo! Och så skickar jag Saris under tisdagen också!