2009-04-07

Jag inflikar med lite Prima igen




För ett par veckor sedan visade jag vad jag gjort med de nya Primapapperen, men papperen tog inte slut då. Därför passar jag på att visa idag vad jag gjorde med resten av mina papper. Denna romantiska serie innehåller både starka och milda färger. Jag har försökt att visa det med två kort. Båda är baserade på samma stämpel och vit cardstock som kortbas. Men jag tycker nog själv i alla fall att de blev ganska olika ändå, på grund av papperens kulörer.
Asken gjorde jag på en halvtimme när det var öppet hus på kalaset. Om man bara har rätt papper och redskap så är det inte så svårt att få ett fint resultat. Jag vek asken med hälp av min top scorebräda, den som ni fick testa på den make and take som vi hade då. Och eftersom det är ett Primapapper av prima kvalitet (förlåt, kunde inte låta bli...) så behövdes inte så mycket mer än några blommor, lite tyll och en aning pärlfloss. Enkelt och snabbt, men ganksa trevligt att ge bort en present i, tycker jag.

1 kommentarer:

Unknown sa...

underbara alster! primas papper är ju så vackra i sig! precis som du skriver! =)