2009-04-14

Vårlängtan

Godmorgon!
Åh vad jag har längtat till våren! Vill ha sol och värme! Att kunna gå ut utan att ta på sig stora vinterjackor och vantar det är lyx!
Idag visar jag en LO med Kaisercraft papper (visst är ugglorna underbara!!) och ett papper från Paper Heart som heter Baby Green Diamonds!
Jag har skurit ut ugglan på grenen, fäst på mörkgrön cardstock och sedan skurit ut alltihop igen.
Sen har hela härligheten fästs på 3dkuddar för att ge djup. Ovanpå detta har sedan en andra uggla fått ansluta sig.
Ni glömmer väl inte bort att kommentera!? På söndag drar jag en vinnare av ett litet hemligt paket bland er som lämnar avtryck härinne!

5 kommentarer:

Unknown sa...

vilken härlig vårig lo!!! Snart så är värmen här på riktigt...så skönt att slippa bulta kläder på barnen...*S*

Milla sa...

Vilken UNDERBAR lo! Så härligt vårig!

Anonym sa...

Gillar träden med ugglorna på! ;)
//Sofi

Maria sa...

Vilken fin LO och foto. Tycker om hur du har gjort med det urklippta trädet och ugglorna och 3D kuddarna. Jättefint!

Millanprillan sa...

Underbar LO med gudomliga ugglor! Tänk vad mycket inspiration man får av det underbara vårvädret! Nu har alla vinterkläder packats undan, så jag hoppas att snön håller sig borta för den här säsongen! :)